Jesteś tutaj: Tanie noclegi Tanie noclegi warminsko-mazurskie Tanie noclegi Gołdap Gospodarstwo Agroturystyczne "Puszcza Romincka"

Zapraszamy serdecznie do gospodarstwa agroturystycznego Puszcza Romincka. Położone w Parku Krajobrazowym Puszczy Rominckiej na Mazurach Garbatych leżących na pograniczu Suwalszczyzny i Mazur ( Suwałki 50km i Węgorzewo 50km). Idealne miejsce wypadowe na Suwalszczyzne i Mazury. Dom stoi w pobliżu wsi Galwiecie, około 9 km od Gołdapi w kierunku na Szypliszki (woj. warmińsko - mazurskie) , pod samym lasem, z dala od innych zabudowań na uboczu - ok. 1km do najbliższego sąsiada. Oferujemy 12-14 miejsc noclegowych w pokojach z łazienkami (2- osobowy, dwa 3 - osobowe i oraz pokój 4 - osobowy) oraz SAUNĘ FIŃSKĄ. Dysponujemy salą jadalnianą i salonem wypoczynkowym z dużym telewizorem , kominkiem, biblioteczką i sprzętem muzycznym. Polecamy również nasze wyżywienie. Możecie Państwo zamówić u nas posiłki: śniadania i obiadokolacje, które podajemy na zasadzie szwedzkiego stołu o porach jaki wspólnie ustalimy. Gospodarstwo Agroturystyczne mieści się w ponad stuletnim drewnianym domu. Nasz dom znaleźliśmy w Downarach k/Grajewa. Niezamieszkały od paru lat, był jednak w bardzo dobrym stanie. Rozłożyliśmy go na części, przewieźliśmy i postawiliśmy na nowo. Rozbierając, na kominie znaleźliśmy wyrytą datę - 1903 rok. Stąd pewność, że dom ma ponad 100 lat. Tak go przebudowaliśmy, aby był komfortowy, wygodny dla gości i jednocześnie zachował urok starego domu. Ma 4 poziomy, balkony, ganek i duży taras. Ogrzewany jest drewnem - dzięki czemu możemy zapraszać gości przez cały rok. Zapraszamy na pobyty z wyżywieniem lub bez, na grzyby, ryby, narty biegowe i zjazdowe, zapraszamy na tropienie tajemnic puszczy, zapraszamy osoby lubiące obcować z przyrodą i naturą, wielbicieli ptaków i dzikiej zwierzyny, zapraszamy do naszej głuszy... Więcej zawsze aktualnych informacji znajdą Państwo na naszych stronach: www.agroturysta.info www.puszczaromincka.pl Staramy się też dbać o okoliczne atrakcje turystyczne. W roku 2011 oznaczyłem Gazły Wilhelma w Puszczy Rominckiej (www.glazywilhelma.pl), w roku 2012 odnowiliśmy szlak czerwony (47km) oraz wyznaczyliśmy nowy - niebieski - łączący szlak zielony z czerwonym. Ma 13km i prowadzi przez ciekawe miejsca Puszczy Rominckiej od wsi Jurkiszki do wsi Galwiecie.

brak danych
Wypożyczalnia sprzętu sportowego
Zwierzęta domowe

Miejsce na ognisko

Gospodarstwo Agroturystyczne "Puszcza Romincka"